dimarts, 26 d’abril del 2011

Actuació a Tarragona


Fa anys que pensem que la poesia ha de sortir dels llibres i volar.

La poesia, si està ben escrita, s'ha de llegir o te l'han de llegir en veu alta.

No falla, un poema és poema si llegint-te'l, llegint-lo als altres, funciona i emociona i sap encendre els ulls dels neòfits i dels que ja en saben de navegar entre estrofes i cesures.

És per això que vaig enredar al Nadim Majure, guitarrista que un dia em tornà convertits en precioses cançons un grapat de poemes meus, per acompanyar-me en una nova aventura poètica.

Es tracta d'un petit espectacle que em titulat Amb les ungles enceses de la nit i que és deutor d'un seguit de poemes que vaig gravar fa uns anys amb música d'altri.

El proper dijous dia 4 de novembre del 2010 a les 20:00h al teatre El Magatzem (C. Reding, 14) de Tarragona, dins de la Tardor Literària de la ciutat, començarem a ensenyar-ho.

Pels qui Tarragona els quedi massa lluny, tindran una nova oportunitat el divendres dia 26 de novembre del 2010 a les 20:30 al Harlem Jazz Club (C. Comtessa de Sobradiel, 8) de Barcelona.
Ens plauria tant poder comptar amb la vostra presència...!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada